دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی

دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی مدرن

دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی

دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی مدرن

دانلود قویترین برنامه رتوش ویژه عکاسان

                             

                          دانلود قویترین برنامه رتوش ویژه عکاسان +آموزش 

   

      این فیلتر رتوش ۶۰ هزار تومان است که بصورت رایگان گذاشتم 

  

ویژه عکاسان و آتلیه ها و موارد خانگی

 

 

 

مزایای این رتوش 

۱.این رتوش قیمت آن گران است اما بصورت رایگان دانلود کنید 

۲.این رتوش روی فتوشاپ نصب میشود 

۳.این رتوش به زیبا ترین نحو ممکن رتوش میکند 

۴.آموزش کامل (خیلی راحت)  

 

    

دانلود در ادامه مطلب

 

 دانلود : فایل مستقیم  

   

رمز:www.takmob1.blogsky.com

حجم :11kb(خیلی کم حجم)

  

آموزش 

آموزش ابتدا برنامه فتوشاپ را باز کرده  فایل دانلود کرده را در قسمت window گزینه actions 

را فعال کرده بعد بنچره  actions در سمت راست صفحه می آید بعد گرینه  load actions را انتخاب  

کرده بعدا فایل دانلود کرده load میکنیم  

ابتدا پیشانی صورت و لپ ها و گردن را با برش دستی برش داده و کلید f7 را روی صفحه کلید میزنیم 

صورت رتوش میشود 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
arash دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

با سلام
ببخشید بعد از دانلود این برنامتون
فتوشاپ 8 رو واز می کنم
بعد گزینه ی اکشن را فعال می کنم
سمت راست می آید
ولی گزینه ی لواداکشن را پیدا نمی کنم تا برنامه را لواد کنم لطفا کمک کنید
ممنون از شما
منتظر شما هستم
بای

شما به همون پوشه بریید به آن تصویر آموزشی اضافه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد