دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی

دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی مدرن

دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی

دانلود(تم.بازی.نرم افزار.آهنگ.عکس باحال..)موبایل و رایانه .آشپزی مدرن

جدید ترین اس ام اس عاشقانه برای شمای عاشق

 

جدید ترین اس ام اس عاشقانه برای شمای عاشق 

 

برید به ادامه مطلب

بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام .


اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده / خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟


آنکه هر شب تا سحر سوزد ز هجرانت منم / آنکه چون پروانه ای گردیده حیرانت منم .
 
(دستت را به من بده تا از آتش بگذریم ، آنان که سوختند همه تنها بودند !
 
نامه هایم را برای پاره کردن نوشتم ، می توانی بسوزانیشان ، حرف هایم را بی دلیل گفته ام ، می توانی فراموششان کنی ولی عشقم را از صمیم قلب بخشیده ام ، نمی توانی دوستم نداشته باشی !
 

از اداره ی کشاورزی مزاحمتون میشم ، لطفا به محبتی که تو دلم کاشتید رسیدگی کنید !

 

ای که با یاد تو در آتش غم می سوزم / یاد من کن که به یادت همه شب می سوزم .
 

کجایی ؟ همه دنبالت می گردند ، فکر می کنند گم شدی ، بگم تو قلبمی خیالشون راحت بشه ؟

 

عشق یعنی با تو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام / عشق یعنی دستهای رو به دوست / عشق یعنی مرگ در راهت نکوست / عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد .
 

نمیخواهم قلب تو باشم که با هر اتفاق بشکنم ، میخواهم روح تو باشم که تنها در هنگام مرگ از تو جدا شوم . 

 

 

 

وقتی گفتی به اندازه ی تمام برگهای درخت سیب خونمون دوستت دارم، اونقدر خوشحال شدم که فراموش کردم زمستونه!

باز شب شد و من ناله سرایم / از عشق تو دلبر دگر نا ندارم / کی میشود آیی به سویم نازنینم / تا شب رود و من به سویت آیم

 

بی تو آغاز میکنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را / مینویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل میشوم اندوه و اشک سرد را

 

( نوشتم دوستت دارم، پرانتز را نبستم، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد...

 

کاش به جای جدایی، مردن بود، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن

 

میشود در آسمان زندگی یک سبد از غنچه های یاس داشت یا که در سوز و گذاز شمع عشق مثل پروانه کمی احساس داشت

 

یه کفش همه ی وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره،... کفشتم رفیق!

 

هر آنچه خواستم نیامد به دست، چون که بیگانه بودم به این دنیای پست، پی آب بودم کوزه به دست، چون که آب یافتم، کوزه شکست

 

میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما، قصه میگن واسه خدا، خداکنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا

 

خوشا اس ام اسی که از تو باشد / درونش ردی از پای تو باشد / درآور کفش و جورابت، بفرما / به روی چشم ما جای تو باشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد